• Biznis i konekcije

kompanija Wirecard AG proglasila je bankrot

Blokada kartica i sredstava korisnika Payoneer-a

by Marko Sinadinović / 29.06.2020 -> 10:53:19 / 177 views

Neprijatna i naizgled bezizlazna situacija zadesila je korisnike Payoneer kartica, kako u svetu, tako i u Srbiji. Šta se zapravo desilo?

Naime, korisnici Payoneer kartica suočeni su sa zamrzavanjem istih i nemogućnošću za podizanjem gotovine ili plaćanjem bilo kog tipa. To je rezultat podnošenja zahteva za bankrot nemačke finansijske kompanije Wirecard AG, a pošto su sve Payoneer kartice izdate od strane pomenute kompanije, samim tim su oštećeni i njihovi korisnici. Oni su, naravno, vrlo uzrujani jer ne znaju šta će biti sa njihovim novcem i do kad neće biti u mogućnosti da koriste sredstva sa kartice.

Doza skepticizma i nepoverenja u kompaniju Wirecard postoje već godinama, ali do sad nije bilo konkretnih dokaza da kompanija ne posluje kako bi trebalo. Obmanjivanje im je uspevalo sve do nedavno dok revizori Ernst & Young nisu otkrili da kompaniji fali dve milijarde dolara. Nakon otkrivenih malverzacija, direktor Wirecard-a Markus Braun podneo je ostavku.

Na Twitter nalogu Payoneer-a rečeno je kako je Payoneer snažna i stabilna kompanija koja radi na tome da novac korisnika bude zaštićen. Pitanje je koliko njihove reči u ovom trenutku predstavljaju utehu neutešnim korisnicima. Javnosti se obratila i operativna direktorka Payoneer-a, Keren Levy, koja je odgovorila na nekoliko pitanja u vezi sa celom situacijom.

https://www.youtube.com/watch?v=jlAOGFrGeiY

Za sada se ne zna kada će korisnici moći da podignu svoj novac, ali je Payoneer u komunikaciji sa FCA (regulatorno telo Velike Britanije) jer se pod njenom nadležnošću nalazi omraženi Wirecard. S obzirom na to da je zamrzavanje novca nametnutno od strane FCA, a ne Payoneer-a, odgovorni iz ove kompanije ne mogu garantovano da kažu kada će doći do razrešenja situacije i odmrzavanja novčanih sredstava. Ono što je ohrabrujuće jeste činjenica da su sredstva koja se nalaze na karticama bezbedna i da su samo trenutno zamrznuta, a ne u potpunosti izgubljena.

Još jedno od pitanja korisnika bilo je mogu li povući sredstva sa svog online stanja na Payoneer-u na svoj bankovni račun i odgovor je potvrdan. Keren Levy takođe ističe kako Payoneer nije pod rizikom i da ova situacija ne utiče na stabilnost kompanije. Korisnici su im sada prioritet i kako ona kaže, čine sve što je u njihovoj moći da im obezbede ponovan pristup novčanim sredstvima. U narednom periodu će obaveštavati svoje korisnike o najnovijim informacijama i dešavanjima. Jedino što sada preostaje jeste strpljenje, doza optimizma i nade da će na kraju korisnici iz ove priče izaći neoštećeni i bez gubitaka.

Marko Sinadinović

Stručnjak za digitalni marketing, gejmer, pijanista i kolekcionar stripova.

Ostavite vaš komentar

Back to top